سرویس پخش موسیقی TIDAL رونمایی کرد خانه هنرمند TIDALویژگی جدیدی که به هنرمندان امکان میدهد تا نحوه مشاهده نمایه TIDAL خود را در میان سایر قابلیتها مدیریت کنند.
TIDAL میگوید ابزار جدید به هنرمندان امکان کنترل بر پروفایلهای TIDAL خود را میدهد، در حالی که دسترسی زودهنگام به محصولات و منابع جدید متناسب با نیازهای آنها را فراهم میکند.
شرکت پخش موسیقی میگوید که پلتفرم جدید هنرمندان با «دیدگاه بلندمدت کنترل بیشتر هنرمندان بر حرفههای خود، از حضور آنها در TIDAL» راهاندازی میشود.
راه اندازی TIDAL Artist Home به دنبال راه اندازی Spotify’s Spotify برای هنرمندان در اکتبر 2017 صورت گرفت. پلتفرم اخیر هنرمندان را قادر می سازد تا انتشار موسیقی جدید خود را پیگیری کرده و حضور خود را در Spotify مدیریت کنند. (Spotify Analytics، داشبورد داده برای برچسب ها و توزیع کنندگان ضبط، در نوامبر 2020 معرفی شد).
SoundCloud در ماه اکتبر همچنین پلتفرم خدمات هنرمندان خود را با نام “SoundCloud for Artists” راه اندازی کرد. این راهاندازی توسط تریسی چان، معاون ارشد Creator SoundCloud و رئیس سابق موسیقی Twitch انجام شد. او همچنین توسعه Spotify برای هنرمندان را رهبری کرد.
و کمتر از یک سال پیش، Tencent Music Entertainment، مسلطترین ارائهدهنده خدمات پخش موسیقی در چین، ابزار مشابهی به نام «TME Business Intelligence for Artists» را نیز راهاندازی کرد. TME ادعا کرد که این ابزار 150 بار در روز داده ها را با داده کاوی در چندین پلتفرم به روز می کند.
از طریق TIDAL Artist Home، هنرمندان میتوانند پروفایلهای خود را ویرایش کنند، مانند بهروزرسانی پیوندهای رسانههای اجتماعی خود برای تشویق شنوندگان به دنبال کردن. آنها همچنین میتوانند مستقیماً بهروزرسانی محتوا، از جمله آلبومها، EPها و تکآهنگها را برای عملیات محتوای TIDAL درخواست کنند.
با افزایش محبوبیت هنرمندان، آنها این گزینه را دارند که دسترسی به حسابهای TIDAL Artist Home خود را برای تیمهای خود، از جمله مدیران، برچسبها، هم گروهها و افراد تبلیغاتی گسترش دهند.
آگوستینا ساسردوت، مدیر جهانی محصولات TIDAL، گفت که TIDAL در حال ایجاد پلتفرمی برای کمک به توانمندسازی اقتصادی هنرمندان نوظهور در سراسر جهان است.
خانه هنرمندان TIDAL آغاز پلتفرمی است که به هنرمندان و تیمهایشان زمان، انرژی و منابع بیشتری میدهد تا روی هنر خود تمرکز کنند و از آن زندگی پایدار بسازند.
آگوستین پریست، TIDAL
خانه هنرمندان TIDAL آغاز پلتفرمی است که به هنرمندان و تیمهایشان زمان، انرژی و منابع بیشتری میدهد تا روی هنر خود تمرکز کنند و از آن زندگی پایدار بسازند. این پایه و اساس آینده ای است که در آن استریمینگ یکی از راه هایی است که ما از هنرمندان حمایت می کنیم.”
AKINYEMI، یک هنرمند در حال ظهور که در فرآیند طراحی مرکز هنری TIDAL ArtistHome شرکت کرده است، گفت: «به هنرمندی مثل من یک راه ساده برای مدیریت حضورم در TIDAL مهم است تا بتوانم خودم را به گونهای که میخواهم به عنوان یک هنرمند معرفی کنم، نشان دهم. هنرمند.»
«این واقعاً خاص بود که بخشی از فرآیند طراحی TIDAL Artist Home باشم و ایدهها و بازخوردهایم را در اولین تکرار آن ببینم. من از اینکه TIDAL هنرمندان را بخشی از فرآیند می کند و پلتفرم را با در نظر گرفتن هنرمندان طراحی می کند، قدردانی می کنم.
ویژگی جدید TIDAL در حالی است که پلتفرم موسیقی جهانی اکنون در 61 کشور در دسترس است و بیش از 100 میلیون آهنگ و بیش از 650000 ویدیو با کیفیت بالا دارد.
TIDAL در سطوح رایگان (فقط ایالات متحده)، HiFi و HiFi Plus موجود است. عضویت HiFi Plus دسترسی به ویژگیهای صوتی همهجانبه مانند ضبطهای با کیفیت اصلی (MQA)، موسیقی Dolby Atmos، و ضبطهای صوتی 360 واقعیت سونی را با هزینه ماهانه بالاتری که TIDAL به هنرمندان ارائه میدهد، ارائه میدهد.تجارت موسیقی در سراسر جهان
منبع: https://www.musicbusinessworldwide.com/tidal-launches-tidal-artist-home-profile-management-hub-for-artists/