
Round Hill Music رشد درآمد قابل توجهی را در سه ماهه اول در سراسر کاتالوگهایی گزارش میکند که توسط مدیریت فعال آهنگ پشتیبانی میشوند و درآمدهای «مثل برای شبیه» 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
Round Hill Music، سرمایهگذار در کاتالوگهای موسیقی همیشه سبز و جریانهای درآمدی با پتانسیل رشد، بهروزرسانی درآمد سهماهه اول خود را ارائه کرده است. سبد آن به ارزش 602.6 میلیون دلار، شامل آهنگ هایی از هنرمندان نمادینی مانند آلیس این زنجیر، بوش، سلین دیون، کری آندروود، سوپریمز، ویلسون پیکت و وایت اسنیک است.
پس از سال 2022، مسیر رشد مثبت Round Hill Music تا سه ماه اول سال 2023 ادامه یافت. سهم ترکیبی خالص ناشر (NPS) و سهم خالص برچسب (NLS) برای سه ماهه اول سال 2023 10.1 میلیون دلار بود که 91 درصد نسبت به اولین بار در سال 2022 افزایش داشت. سه ماهه با 5.3 میلیون دلار.
در حالی که بیشتر این رشد به خریدهای سال گذشته مربوط میشود، که شامل کاتالوگهایی از آلیس این چینز و دیوید کاوردیل از Whitesnake است، درآمدهای مشابه از سرمایهگذاری این شرکت 20 درصد افزایش یافته است. درآمد تعدیل شده از حقوق انتشار 22 درصد و درآمد تعدیل شده از حقوق اصلی 14 درصد افزایش یافت.
رشد درآمد همچنین توسط مدیریت فعال موفق مجموعه کاتالوگ های آهنگ Round Hill Music توسط پلت فرم یکپارچه این شرکت انجام شد. استراتژی سرمایهگذاری این شرکت بر آهنگهایی با جذابیت ماندگار و جایی که میتوان با مدیریت متناسب با ارزش اضافی باز کرد، متمرکز است.
اثربخشی رویکرد پویا مدیر سرمایهگذاری با افزایش درآمد حاصل از همگامسازی نشان داده میشود – 74 درصد افزایش سالانه برای سرمایهگذاریهای اولیه. مجموع درآمد همگام سازی در سه ماهه اول به 2.1 میلیون دلار افزایش یافت که 21 درصد از درآمد گروه را تشکیل می داد.
معاملات قابل توجه همگام سازی آن دوره عبارتند از:
- “What a Wonderful World” لوئیس آرمسترانگ در چندین پروژه از جمله مجموعه مستند “Our Universe” در نتفلیکس، فیلم مورد استفاده قرار گرفت. من قبلا معروف بودمو یک تبلیغ تجاری NEOM: Sustainable City.
- جف مک “من همه جا بوده ام”، که در کمپین تبلیغاتی Tripfinder به نمایش درآمد.
- “I Want It That Way” گروه Backstreet Boys در تبلیغاتی برای برند لباسشویی Downy Rinse and Refresh نمایش داده شد.
- سریال «هیاهو» لیل وین، که نمونه «You Keep Me Hangin’ On» برایان هالند است و در چندین برنامه تلویزیونی از جمله «Rap Sh!t» و «Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty» به نمایش درآمد.
این نتایج سه ماهه اول دوباره چشم انداز مثبت ما را برای سال آینده تایید می کند. رشد درآمدی که به صورت فعال و ارگانیک ارائه کردهایم، کیفیت و تخصص پلتفرم داخلی ما متشکل از افرادی که به آهنگهای ما علاقه دارند و همچنین قدرت استراتژی سرمایهگذاری محتاطانه ما که بر موسیقی نمادین متمرکز است را منعکس میکند. جاش گراس، مدیر عامل راند هیل موزیک، می گوید: با جذابیت ماندگار.
این نتایج، که بیشتر توسط بادهای سودمند صنعت موسیقی که هیچ نشانه ای از از بین رفتن را نشان نمی دهند، پشتیبانی می شود، یک پایه محکم و دلیلی برای خوش بینی ادامه می دهد.
منبع: https://www.digitalmusicnews.com/2023/05/26/round-hill-music-says-q1-like-for-like-revenues-jumped-20-percent-year-over-year/