رئیس سونی موزیک در زمینه ارائه سرمایه‌گذاران درباره استریم، فرم کوتاه، بازی و هوش مصنوعی صحبت می‌کند - پی اس موزیک

رئیس سونی موزیک در زمینه ارائه سرمایه‌گذاران درباره استریم، فرم کوتاه، بازی و هوش مصنوعی صحبت می‌کند

اخبار کسب و کار برچسب های دیجیتال و ناشران داستان های برتر

نوشته کریس کوک | منتشر شده در چهارشنبه 24 می 2023

سونی موزیک

راب استرینگر، رئیس موزیک سونی، اوایل امروز به عنوان بخشی از رویدادی برای سرمایه‌گذاران شرکت مادرش سونی گروپ صحبت کرد و دیدگاه خود را در مورد روندهای صنعت موسیقی بیان کرد، و در مورد برخی از چالش‌ها و فرصت‌هایی که در ماه‌های اخیر به بحث مهمی تبدیل شده‌اند، صحبت کرد. . به طوری که شامل صدای عملکردی، تقلب در جریان، پلتفرم‌های ویدیویی کوتاه و هوش مصنوعی قدیمی موسیقی‌سازی خوب است.

استرینگر در مورد وضعیت تجارت حقوق موسیقی در کل و رونق جاری جریان خوش‌بین بود، اگرچه برخی از چالش‌های موجود در حوزه پخش موسیقی را نیز برجسته کرد. البته این شامل قیمت پخش اشتراک می‌شود که تقریباً کل جامعه موسیقی موافق است که حداقل مطابق با تورم باید افزایش یابد.

اگرچه، در آن نقطه، استرینگر خاطرنشان کرد که “ما شاهد افزایش قیمت از سوی تعدادی از شرکای دیجیتالی خود بوده ایم که مدت هاست به تاخیر افتاده است، و ما مشتاقانه منتظریم تا ارائه دهندگان خدمات دیجیتال بیشتری تشخیص دهند که ارزش موسیقی همچنان در حال افزایش است”.

با فرض اینکه Spotify از رقبای خود پیروی می کند و قیمت پایه خود را از 9.99 به 10.99 افزایش می دهد، این بدان معناست که چالش اصلی در جریان اشتراک، تا آنجا که به بزرگان مربوط می شود، مدل فعلی برای تخصیص درآمدهای استریم به آهنگ های فردی است.

این مدل فعلی صدای کاربردی را مانند موسیقی معمولی‌تر رفتار می‌کند – به این معنی که درآمد روزافزونی از جریان به سازندگان موسیقی خلق‌وخو و نویز پس‌زمینه اختصاص می‌یابد – و همچنین برای کلاهبرداری‌های آشکار، با نهادهای سرکش که سیستم را برای سود بازی می‌کنند، باز است.

  چین سفر نمایندگان انگلیسی به تایوان را محکوم کرد

استرینگر با اشاره به آن چالش‌ها و حجم عظیمی از موسیقی که اکنون هر روز در سرویس‌های استریم آپلود می‌شود، گفت: «در سونی موزیک توجه ما بر شناسایی کیفیت است و نه صرفاً کمیت، زیرا با رقابت بسیاری از سرمایه‌گذاران و شرکت‌های جدید روبرو هستیم. می‌خواهم از این حجم عظیم سرمایه‌گذاری کنم».

او افزود: «ما متقاعد شده‌ایم که مصرف‌کنندگان همان کیفیت را می‌خواهند»، «و همچنان نگران این هستیم که (سرویس‌های استریم) با کیفیت پایین و حجم بی‌معنی که بر طرفداران موسیقی و هنرمندان واقعی تأثیر منفی می‌گذارد، کاهش یابد.

وی ادامه داد: «علاوه بر این، همانطور که به طور عمومی گزارش شده است، تقلب در کلید (سرویس‌های پخش جریانی) مشکلی است که باید از طریق اعمال تهاجمی توسط این (سرویس‌ها) و توزیع‌کنندگان یا با تغییر روش‌های پرداخت برای کاهش بهتر انگیزه رفع شود. تقلب».

فراتر از پخش اشتراک، استرینگر ادامه داد: «رسانه‌های اجتماعی، ویدیوهای کوتاه و بازی‌های ویدیویی، همگی نقش رو به گسترشی در مصرف امروز دارند، به ویژه در میان Gen Z و Gen Alpha. جابجایی جوانان به پلتفرم‌های فناوری موسیقی جدید در کسب‌وکار ما ثابت است و ما آخرین روندها را به‌عنوان شاخص‌های نقطه عطف نسل دیگری می‌بینیم.»

او افزود: «مصرف‌کنندگان جوان در جهت‌گیری سرگرمی خود در درجه اول بازی هستند و به شدت درگیر ایجاد و مشاهده حجم عظیمی از محتوا هستند. این به استفاده سنگین از ویدیوهای کوتاه تبدیل می شود که تعداد بازدیدها را به تریلیون ها می رساند. و به طور قاطع، آنها می خواهند موسیقی بخشی از همه این تجربیات باشد. با این تحول، غرامت مناسب هنرمندان و ترانه سراها لازم است.

  چین: با ایجاد نسخه آسیایی ناتو مخالفیم

البته این امر مستلزم آن است که سونی و همکارانش فشار بیشتری بر پلتفرم‌های ویدئویی کوتاه‌مدت وارد کنند تا برای موسیقی مورد استفاده سازندگانشان هزینه بیشتری بپردازند. اگرچه استرینگر مایل بود تاکید کند که در حالی که این فشار باید اعمال شود، سونی در درجه اول به دنبال شراکت با شرکت‌های دیجیتال برای استفاده از فرصت‌ها است.

او گفت: «با هر گونه انحراف احتمالی از محتوای صوتی و تصویری خود، می‌توانیم شریک باشیم» و ما از نوآوری در سراسر چشم‌انداز دیجیتال حمایت می‌کنیم. ما به شدت به فرصت های متعددی برای هنرمندان و ترانه سرایان خود متمایل هستیم که بزرگترین آنها در ویدیوهای کوتاه است.

او افزود: «در بازی‌ها، ما یک رهبر تثبیت شده در فعالیت‌های استعدادهایمان از جمله تراویس اسکات، لیل ناس ایکس و The Kid Laroi هستیم. و به‌عنوان عضوی از خانواده بزرگ‌تر سونی – جایی که بازی از اهمیت اساسی برخوردار است – ما معتقدیم که قویاً در موقعیت توسعه و به حداکثر رساندن طیف وسیعی از پیشنهادات جدید در فضا هستیم. علاوه بر این، ما از رشد در زمینه‌های امیدوارکننده مانند راه‌حل‌های مستقیم به طرفداران، مجوزهای مناسب سازندگان و در درازمدت، Web3 و متاورس حمایت می‌کنیم.

همه چیز خوب و خوب است، اما در مورد هوش مصنوعی مولد خونین چطور؟ این تمام چیزی است که هر کسی در حال حاضر به آن اهمیت می دهد، درست است؟ استرینگر گفت: «ما در دروازه یک عصر فناوری جدید با هوش مصنوعی هستیم. “و جای تعجب نیست که موسیقی جزء اصلی این فرآیند خواهد بود”

او ادامه داد: «هوش مصنوعی قول می‌دهد ابزارهایی را در اختیار ما بگذارد تا هنرمندان و نویسندگان ما بتوانند خلق کنند و نوآوری کنند». همچنین سطوح بیشتری از بینش را از طریق یادگیری ماشین، و همچنین کانال‌ها و راه‌های مجوز جدید بالقوه برای بهره‌برداری تجاری، منادی می‌کند. در این زمینه فرصت های زیادی برای هیجان زده شدن در سراسر شرکت ما وجود دارد.

  شرایط برای ایجاد یک تحول بزرگ در عرصه روابط ایران و چین آماده است

اگرچه، “ما از چالش های پیش رو نیز بسیار آگاه هستیم” او تأیید کرد. ما از سازندگان خود در هر سطح ممکن، چه خلاقانه، مالی یا قانونی محافظت خواهیم کرد. نقض و استفاده غیرمجاز از حقوق آنها باید مبنایی برای مجموعه جدید منحصر به فرد صنعت حمایت از هنرمندان و ترانه سراها باشد. فناوری به سادگی هنر را زیر پا نمی گذارد.

حفاظت از حقوق سازندگان موسیقی در زمینه هوش مصنوعی مسئله دیگری است که در حال حاضر بسیاری از جامعه موسیقی را متحد می کند، اگرچه – مانند برنامه هایی برای تغییر نحوه تقسیم پول های پخش جریانی – شیطان در جزئیات خواهد بود، چیزی که وجود ندارد. در حال حاضر بسیار باید دید که آیا اولویت‌های شرکت‌ها و خلاقان موسیقی در برخی از این موارد از هم جدا می‌شود یا خیر.



بیشتر بخوانید: Sony Music


منبع: https://completemusicupdate.com/article/sony-music-chief-talks-streaming-short-form-gaming-and-ai-in-investor-presentation/